Banki najbardziej przyjazne dla swoich klientów…
Wśród wielu banków, które funkcjonują na terenie Polski tylko nieliczne zasługują na miano przyjaznych dla swoich klientów. Warto sprawdzić więc sprawdzić ranking prowadzony przez niezależne stowarzyszenia i według niego dopierać interesujące nas oferty. Biorąc pod uwagę kryterium doboru, jakim jest przyjazna marka dla klienta warto jednak zastanowić się, co to oznacza w praktyce. Przede wszystkim głównym kryterium tutaj powinna być dostępność placówek, ich godziny otwarcia, oraz ilość bankomatów i ich rozmieszczenie.
Najbardziej przyjazne banki posiadają rozbudowaną sieć oddziałów i bankomaty w kluczowych miejscach, jak w okolicy marketów, czy innych ośrodków często odwiedzanych przez klientów. Bardzo ważne tutaj oprócz liczby bankomatów jest tutaj wysokość prowizji. Najbardziej przyjazne dla klientów banki udostępniają możliwość wypłaty w bankomacie bez żadnych opłat. Oprócz tego kolejnym punktem na liście powinna być szybkość dostępu do informacji i pomocy na infolinii oraz lista spraw, które można załatwić bez przychodzenia osobiście do oddziału.